ABC Pacjenta

Image

PIERWSZA WIZYTA W ORTO-VILLAGE ... czyli poczuj się jak w domu

W naszej Klinice dbamy o samopoczucie pacjenta już od progu.

Na początek przywita Cię jedna z naszych uśmiechniętych rejestratorek i z przyjemnością zapozna Cię z rozkładem pomieszczeń, udogodnieniami oraz opowie o dokumentach, które należy wypełnić i dlaczego.

Na lekarza poczekasz w przytulnie urządzonej poczekalni, wśród zieleni kwiatów i specjalnie dobranych rozluźniających nut zapachowych - smakując naszą wyśmienitą kawę, herbatę lub schłodzoną wodę.

Możesz poczytać gazetę, książkę lub posłuchać muzyki ale nie potrwa to długo - ponieważ dbamy by pacjent wchodził do gabinetu zawsze o umówionej porze.

Lekarz przyjdzie do poczekalni by Cię powitać, przedstawić się i zaprosić do gabinetu - gdzie przedstawi również asystentkę uczestniczącą w wizycie.

Na początek zostaniesz zaproszony do biurka by porozmawiać o Twoich oczekiwaniach. W kolejnych etapach: lekarz dokona dokładnego przeglądu jamy ustnej oraz wykona zdjęcie pantomograficzne, które pomoże w precyzyjnej diagnostyce.

Każdy z naszych pacjentów kierowany jest na profesjonalną higienę jamy ustnej oraz indywidualny plan leczenia dzięki któremu pozna możliwe rezultaty leczenia oraz jego koszty.
Na jego podstawie umówimy kolejne wizyty o których zawsze dzień wcześniej, telefonicznie przypomni Ci jedna z naszych rejestratorek.

Po każdej wizycie zostaniesz odprowadzony do rejestracji przez lekarza, który poinformuje o tym kiedy powinna zostać wyznaczona kolejna wizyta i do którego specjalisty.

Jeśli masz pytania - pozostajemy do Twojej dyspozycji -
530 517 518 / 530 517 527

Image

Dlaczego warto wybrać ORTO-VILLAGE

ORTO-VILLAGE to Klinika wyróżniająca się na tle innych... Dlaczego?

Oto kilka przykładów :

Ortodonta dostępny 4 dni w tygodniu - raczej rzadkość... W dodatku u nas przyjmuje tylko jedna Pani doktor ortodontka więc nie ma niebezpieczeństwa że pacjenta decydującego się na założenie aparatu u doktor Tierentiew w trakcie leczenia przejmie pod swoje skrzydła inny lekarz.

W naszym gabinecie każdy lekarz zajmuje się swoją dziedziną, co to oznacza? To oznacza, że na usunięcie zęba umawiamy do doświadczonego chirurga, dzieci do wykwalifikowanej w zakresie obsługi małych pacjentów Pani doktor a na leczenie kanałowe do endodonty.

Mamy najwyższej jakości sprzęt RTG - więc wszystkie zdjęcia jak i tomografię wykonujemy na miejscu, zamiast wystawiać skierowania do innych placówek. Przed rozpoczęciem leczenia - przygotowujemy dla pacjenta plan leczenia - będący również planem finansowym więc pacjent z góry wie jakie etapy będą po kolei wykonywane i jaki będzie ich koszt.

Nie pozostawiamy pacjenta bólowego bez pomocy! Jeśli nie jesteśmy w stanie przyjąć go w naszej Klinice - staramy się pomóc w znalezieniu miejsca w zaprzyjaźnionym gabinecie.

Zawsze dzień przed wizytą potwierdzamy telefonicznie umówione wizyty oraz ich godziny.
W dodatku przypominamy rodzicom o wizytach kontrolnych dzieci, które powinny się odbywać co pół roku, o higienizacji oraz kolejnych etapach leczenia.

Po każdym zabiegu chirurgicznym, założeniu aparatu, implantacji - nasz opiekun pacjenta kontaktuje się z pacjentem by dowiedzieć się jak czuje się po zabiegu i oferuje pomoc w razie potrzeby.

To tylko kilka przykładów ale jest ich znacznie więcej! Przekonaj się sam jak to jest być traktowanym priorytetowo. Zadzwoń i umów się na konsultację - 530 517 518.

Image

CODZIENNE WOJNY Z DZIEĆMI O MYCIE ZĘBÓW ?
- są na to sposoby.

Zamiast wysyłać dziecko do łazienki z nakazem dokładnego umycia zębów - zaproś je do "Domowego Gabinetu Stomatologicznego" o zabawnej nazwie, może … "Doktor Ząbek"?

Gabinet ten jest otwierany dwa razy dziennie - zawsze o jednakowej porze i trzeba ustawić się w kolejce ze szczoteczką w rączce by się do niego dostać.

Mama lub tata lekarz oficjalnie prosi pacjenta z poczekalni, dziecko sadzane jest na stołeczku gdzie wykonywany jest przegląd zębów wraz z dokładnym ich policzeniem.

Jako, że każdy pacjent lubi być chwalony - padają pochwały za ograniczenie słodyczy, dokładne szczotkowanie itp. i jak na profesjonalną Klinikę przystało - pacjent otrzymuje nagrodę w postaci naklejki którą wkleja do kalendarzyka mycia zębów.

Po zakończeniu procedur - Pacjent zapraszany jest na kolejną wizytę.

Gabinet ten musi być ciekawy na tyle by dziecko każdego dnia prosiło o jego otwarcie - możemy włączyć piosenki o myciu zębów, lekarz mógłby np. każdego dnia przemycać nową ciekawostkę w stylu: ,,A czy nasz pacjent wie ile rekin ma zębów?" a dziecko zadawać pytania.

Taka zabawa pomoże również w przyzwyczajeniu dziecka do wizyt u stomatologa.

Image

OPIEKUN PACJENTA

Kim jest opiekun pacjenta i jaka jest jego rola ?
Pewnie niejednokrotnie zdarzyło się każdemu z nas, że po wizycie w klinice stomatologicznej, ośrodku zdrowia, salonie urody - pojawiły się nowe pytania czy wątpliwości... Zależy nam na szybkiej i fachowej odpowiedzi…

A może... mieliśmy trudny i skomplikowany zabieg, który był dla nas bardzo niekomfortowym przeżyciem i chcielibyśmy by ktoś się zainteresował stanem naszego zdrowia, udzielił rzetelnej informacji, poinformował co jest prawidłowym skutkiem zabiegu a co powinno nas zaniepokoić...

Albo... jesteśmy bardzo zabiegani, zapracowani i często nie mamy możliwości zaplanować niczego z dużym wyprzedzeniem, zapominamy o ważnych rzeczach w natłoku spraw ale na kontynuacji leczenia naprawdę nam zależy...

I tu pojawia się ''Opiekun pacjenta'' - dobry duszek, który od momentu zaplanowania leczenia do momentu jego zakończenia czuwa nad jego przebiegiem (o większości z tych spraw nawet nie mamy pojęcia):

- kontrolując umawianie kolejnych etapów w odpowiednim odstępie czasowym

- kontaktując się z pracowniami i pilnując by prace docierały na czas

- informując pacjenta na bieżąco o kosztach leczenia

- kontrolując samopoczucie pacjenta po odbytych zabiegach

- udzielając pacjentowi rzetelnych informacji na każdym etapie leczenia

 

To wszystko sprawia , że leczenie przebiega sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami pacjenta a w dodatku pacjent czuje się ''zaopiekowany ''.

Chcesz czuć się traktowany priorytetowo ? – W naszej Klinice to norma.

Image

FINANSOWANIE ZABIEGÓW

Jeżeli koszty leczenia stomatologicznego przewyższają możliwości domowego budżetu, pomocna może się okazać oferta przygotowana przez MediRaty. MediRaty dają możliwość finansowanie całego planowanego leczenia lub wybranej przez Pacjenta części oraz wybór liczby rat (od 3 do 60). Wszelkie formalności Pacjent może załatwić przez konsultanta lub na miejscu w ORTO-VILLAGE.

Umów się na wizytę już dziś!

© 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone. Ortovillage

Press enter to search